Początkowo motocykle wyposażane były dosyć ubogo. Brak obrotomierza oraz hamulec bębnowy z przodu odbiegały od sportowego wizerunku, jaki fabryka chciała nadać swoim wyrobom. Tarczowe hamulce, obrotomierze i dozowniki oleju zaczęły pojawiać się w wersjach eksportowych, a z biegiem czasu stały się standardem dla wszystkich egzemplarzy.
* 1981 – wprowadzenie na rynek modelu ETZ 250
* 1982 – hamulec tarczowy z przodu (duża zaleta), rzadko spotykane w tych rocznikach
* 1983 – wyłącznik światła hamowania w kole przednim
* 1983 – gumowe mieszki faliste na przednich widelcach (spotykane również wcześniej)
* 1985 – nieco zmieniony obrotomierz (brak skali czerwonej)
* 1985 – inne gumy na licznikach
* 1985 – akumulator 12V 5Ah, poprzednio 9Ah
* 1987 – elektroniczny zapłon w 250E
* 1987 – nowy tłumik dla ETZ 250
* 1987 – automatyczny dozownik oleju (pompa Mikuni)
* 1987 – nowy gaźnik 30N3-1 dla ETZ 250 (później w 251)
* 1987 – reflektor halogenowy z żarówką H4
* 1988 – nowy przełącznik świateł z jedną wiązką przewodów
* 1992 – zakończenie produkcji ETZ 250
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz