sobota, 5 lutego 2011

histori wprowadzenia zmian i dodatków

Początkowo motocykle wyposażane były dosyć ubogo. Brak obrotomierza oraz hamulec bębnowy z przodu odbiegały od sportowego wizerunku, jaki fabryka chciała nadać swoim wyrobom. Tarczowe hamulce, obrotomierze i dozowniki oleju zaczęły pojawiać się w wersjach eksportowych, a z biegiem czasu stały się standardem dla wszystkich egzemplarzy.

    * 1981 – wprowadzenie na rynek modelu ETZ 250
    * 1982 – hamulec tarczowy z przodu (duża zaleta), rzadko spotykane w tych rocznikach
    * 1983 – wyłącznik światła hamowania w kole przednim
    * 1983 – gumowe mieszki faliste na przednich widelcach (spotykane również wcześniej)
    * 1985 – nieco zmieniony obrotomierz (brak skali czerwonej)
    * 1985 – inne gumy na licznikach
    * 1985 – akumulator 12V 5Ah, poprzednio 9Ah
    * 1987 – elektroniczny zapłon w 250E
    * 1987 – nowy tłumik dla ETZ 250
    * 1987 – automatyczny dozownik oleju (pompa Mikuni)
    * 1987 – nowy gaźnik 30N3-1 dla ETZ 250 (później w 251)
    * 1987 – reflektor halogenowy z żarówką H4
    * 1988 – nowy przełącznik świateł z jedną wiązką przewodów
    * 1992 – zakończenie produkcji ETZ 250

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz